restylane 保濕針.jpg

 

 

視靚如命嘅我,當然係貪新鮮,之前睇完小花介紹OASIS medical centre韓式水光槍療程,1個療程就可以補濕、收毛孔、緊緻、去印、膠原增生、去皺、去紋、去黃、嫩膚,即刻比佢燒到,之前起街見到佢真人,素顏嘅佢又真係狀態幾好嘅,於是我上個月又試做咗啦,水嫩光澤效果仲;令我好滿意。

 

好多人一聽到水光槍就會好驚,聽得最多嘅係:「要打好多針喎,一定痛死啦!」、「安唔安全架?之前有負面報導喎!仲試?」

 

 

Hmm…其實打唔打針的確係個人選擇,但我自己本身係唔怕痛嘅,療程嘅感覺……我覺得係有少少吉吉地,但係又唔會太太唔舒服,而且係要有心理準備,會少少見紅嘅。不過,我對OASIS medical centre 都好放心,之前有做開佢地嘅醫學美容療程,botox、透明質酸都難我唔到嘅,我最安心係佢地話哂都係上市公司、而且每間中心都有經驗註冊醫生跟進,好關心我成個treatment過程,感覺好專業可靠。

 

做咗水光槍療程大約1個月,我對佢水嫩保濕效果最滿意,以前化妝要用光影makeup base打底,而家即使唔用base,塊面都好有光澤,好like呢種水嫩剔透嘅「女神光」呀!

 

 

 

除咗保濕之外,我嘅法令紋都明顯淡咗,全因滲透入肌膚底層嘅Restylane長效透明質酸有效補充肌膚水分、減淡細紋,重塑細緻、彈性膚質,所以我嘅肌膚就可以更加光亮水嫩。此外,水光槍除咗補濕外,仲可以皺、去紋、去黃、嫩膚,改善皮膚暗啞、皮膚暗沉及膚色不均。

 

醫生話最好 3 星期進行療程 1 次,連續 3 次,咁就可以持續Keep「女神光」啦!

 

不竟每個人對醫學美容嘅接受能力都唔同,建議大家都係先了解所有療程嘅過程同風險,要靚都要有智慧,懂得為自己挑選最好選擇嘛!

如果你都有興趣,可以去下面Link睇下:

http://goo.gl/cs5oiC

 

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()