最近行街,諗住去買返D mask,點知一入門口無耐,就比個sales激親,明明想睇美白mask,但係佢不斷遊說我買eye mask,仲話我個眼圈好大( 喂!我明明有用遮瑕!) 、又話眼好多乾紋,搞到我真係無哂自信心,乜真係咁差咩?

 

到屋企,認真照下鏡,再諗返上年嘅自己,e…… 真係好似有少少唔同,眼袋好似鬆弛咗0.1mm、眼皮真係乾咗d、眼紋多左d、黑眼圈好似又深咗,唔怪之得好似用開個支遮瑕無咁好用咁,原來……原來……唉,真係唔想承認,原來個sales講嘅係真…… 我諗真係要開始認真處理一下我嘅眼部問題:黑眼圈、眼皮鬆弛、眼紋,唔該!你哋唔好再出現啦!

要快速改善眼部問題,我心知當然唔可以單靠eye creameye mask,去做eye treatment 就一定係最快速、方便、有效嘅方法。我個腦就即時閃過「眼袋槍」,鬼咩,返工坐港鐵成日都見到大大個燈箱廣告,我終於都有今日……要去K.O黑眼圈、眼皮鬆弛、眼紋……

 

 

 

不過,聽BBF講而家「眼袋槍」已經OUT,最新嘅係「電眼槍」,於是我又上網研究下,比大家參考下:http://bit.ly/2E3qeN4

 

以我所知,膠原電眼槍應用「水滴型」射頻能量,以精細至0.1mm之深度作能量定位,由表層開始發放分段式射頻能量,逐層拉緊肌膚,直達真皮,特別針對改善眼袋、黑眼圈、眼紋等問題,同時亦將射頻熱能準確發揮極緻,激活膠原蛋白增生,緊緻及提升眼周肌膚,一次Treatment就可以改善下垂眼皮及眼周細紋及眼部鬆弛問題,真係好心動。

 

等我再研究多d,之後再同大家報告一下膠原電眼槍有幾work呀!

而且只係$688首次試做,去試下都無壞呀,反正我都想K.O黑眼圈、眼皮鬆弛、眼紋,大家等我分享呀。

 

 

 

#膠原電眼槍 #眼袋 #有效  #膠原電眼槍有效 #眼袋槍 #眼皮鬆弛 #DUPDUP #魚尾紋 #膠原再生 #黑眼圈 #眼紋 #皺紋 #緊緻明眸 #提拉眼皮 #大眼 #泡泡眼 #電眼 #收眼袋 #電眼槍 #比較 #膠原電眼槍眼袋槍比較 #眼袋槍比較 #眼袋槍好唔好 #眼袋槍效果 #眼袋槍價錢 #眼袋問題 #眼袋困擾 #解決眼袋 #眼部療程

 

 

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()