俗語有話:「多事之秋」,唉……我塊面未到中秋已經出哂事!乾燥、缺水、幼紋、毛孔粗,真係講到出嘅皮膚問題,都差唔多起我塊面度發生 >< (..…)

於是我又睇下有咩好嘅保濕方法,諗住自己搞搞塊面先,之後再去做開Facial個間OASIS 度做下保濕facial,點知……

 

灌膚灌出事!!!

話說咁岩搵到小紅書早個掛好hit嘅灌膚保養法,見到咁多人用咪試下law,點知出哂事!

「灌膚」是指幫肌膚「灌上」大量乳液、精華類的保濕產品,再透過厚敷及按摩手法強迫肌膚吸收水分和營養,然後用「刮沙」般的手法進一步逼迫毛孔中的污垢、油脂、毒素排出來,能深層清潔同時為肌膚注水,令肌膚水潤光澤,膚質更加細緻,效果媲美煥膚

 

 

……….. 我真係試咗幾次,點知皮膚仲差咗。咁我上網再睇下網友點講啦,比我搵到:「有說重覆洗面和刮面的動作會大大刺激皮膚,敏感肌和暗瘡肌一類的膚質會加劇問題所在,連正常肌膚都會被刮至又紅又腫,毛孔都因此變粗大,弄巧成拙不少人真的以為刮出泛黃色或灰色的乳液就是深層清潔的效果,其實皮膚本身的天然油脂就是泛黃色,刮清了肌膚油分,只會令肌膚更乾。」

 

想保濕都係實際d

 

DIY「灌膚」其實都有風險,一唔小心隨時毀容!要想自己做深層清潔兼保濕,

我都係去搵專業人士幫手仲實際

 

結果我都係去返OASIS 問下專業美容師,睇下有咩方法可以幫幫我解決乾燥、缺水、幼紋、毛孔粗大問題。美容師同我介紹咗最新嘅i-skinix 昇效水潤淨肌療程,一個treatment可以有5個功效:帶來「淨‧嫩‧緊‧纖‧活」作用。真係可以滿足我肌膚嘅5大訴求呀!

 

    水動能溫和打開20萬個毛孔、吸走深層污垢

 

  •     Micro-Polish極幼細微鑽煥膚儀,瞬間重建柔滑新肌

     

  • 昇級雙極射頻倍效逆齡緊膚,促進膠原彈白增生及減淡細紋

     

  •     結合真空抽吸及多極射頻,擊散深層脂肪、終極纖顏、重塑面部輪廓

     

    630nm LED紅光猶如「生物活性光」,加強細胞新陳代謝,倍活細緻嫩肌

 

毛孔水療即時深層清潔補水嫩膚毛孔,令肌膚彷如嬰兒般嫩滑無。配合鑽石微雕、光療雙極射頻、真空多極射頻及生物活性紅光,肌膚變得水漾細緻,改善粗糙毛孔,5 重效能同步帶來「潔淨嫩膚、緊緻、纖面及活肌」效果。

 

為咗塊面,聽到i-Skinix 5 重效能,當然去試啦。點知,效果真係一試愛上!

做完之後塊面好有光澤、好水潤,而且毛孔感覺好乾淨,真係好似同20萬個毛孔做完Spa咁,真係好爽!

 

你肌膚都有訴求? 咁真係要試下OASIS i-skinix 昇效水潤淨肌療 >>>> 而家可以網上預約,好方便!

http://bit.ly/2L2xcVd

 

 

 

#醫美 #oasismedical #oasis #容祖兒Joey #VLiner #Hifu #膠原電眼槍 #眼袋槍#黑眼圈 #眼袋 #眼紋 #眼皮下垂 #魚尾紋 #眼皮鬆弛 #電眼槍 #容祖兒 #眼袋 #眼袋槍試做優惠 #眼袋槍試做價 #淚溝 #皮秒去斑 #PICOGENIUS #激光美白去斑 #皮秒 #皮秒試做優惠 #THERMAGE #HIFU #去紋 #提拉 #緊緻鬆弛 #OASISBEAUTY #inlase #i-skinix #保濕 #嫩膚 #清毛孔 #清毛孔方法 #深層清潔 #按摩 #facial #通淋巴 #去水腫 #  i-Skinix #收毛孔  #上水按摩 #上水 #massage #bodymassage #身按 #穴位按摩#身體按摩

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()