close

image

 

 

如果有人問你五官入面,你最care、最滿意嘅係邊part?你會點答呀? 我自己就最肉緊對眼,不過呢,而家最唔滿意嘅又係對眼><  鬼咩,係咁追NEXFIIX之外,仲要係咁玩動森 XD 我認係我衰,搞到一對曾經好滿意嘅眼睛,一下子跌入凡間。

所以就即刻走去試做眼袋槍,最近出嘅膠原電眼槍 效果幾好,去眼袋去黑眼圈、去眼紋呢D不在話下,最重要係改善眼皮浮腫,我隻大眼先可以返返嚟!

 
黑眼圈、眼紋、 ><” 曾經動人嘅大眼你返嚟啦!

 

image

 

趁而家美容院重開,我第一時間就飛去做開嘅美容院求救,又去做一向都係我心水嘅膠原電眼槍其實呢想對眼仔靚返哂,最重要係眼部護理,好好消除眼袋黑眼圈眼紋 所以定期我都會去做膠原電眼槍

 

膠原電眼槍VS眼袋槍有咩咁正?

 

膠原電眼槍我諗大家都太陌生掛? 呢個去眼袋、去黑眼圈眼紋好work嘅膠原電眼槍技術採用嶄新專利磁頻技術,佢個個12極治療機頭即時深層輸送熱能,可以刺激膠原增生,加強淋巴引流、血液循環,有效擊退眼皮鬆馳、眼袋浮腫、去黑眼圈及眼紋,電眼槍VS眼袋槍 之下,我最LIKE就係佢只係做一次就已經真係做到去眼袋、黑眼圈、眼紋,起我最需要佢嘅時間伸出援手,真係PERFECT!!

 

image

 

 

天大喜訊! 大家都知眼袋槍價錢平時都唔算得上好平,我個美容師仲同我講,而家做梗新嘅眼袋槍試做優惠,只係$388就可眼袋、去黑眼圈眼紋仲可以試做最新plasnoic等離子嫩膚,唔係唔試嘛? >>>https://bit.ly/2zyKlDc

 

image

 

 

順帶一提啦,膠原電眼槍 + plasnoic等離子嫩膚真係好啱而家呢個天氣,口罩肌問題唔洗講,仲要焗到出暗瘡,用plasnoic等離子嫩膚就可以令皮膚好返,短時間之內就可以美白去皺、清除角質、消炎抗菌,塊面可以白滑返。而且,戴起口罩上嚟,得返對眼現人,所以真係要好好咁護理隻眼仔,去眼袋、去黑眼圈、去眼紋,通通無得留低。

  

呢個眼袋槍試做價錢真心要試呀,我覺得真係勁抵!去黑眼圈去眼袋真係唔可以拖,電眼槍VS眼袋槍真係有效好多!

 

 

#oasis #oasismedical #Plasonic等離子嫩膚 #嫩膚 #等離子 #醫學美容 #美白 #去印 #消毒抗菌 #肌膚再生 #撫平皺紋 #去紋 #膚色暗沉 #去角質 #極淨 #抗疫  #Plasonic等離子嫩膚優惠  #膠原蛋白 #黑色素 #毛孔粗大 #超聲波  #抗衰老 #等離子時光機 #亮白 #BB #嫩膚優惠 #醫學美容優惠 #等離子嫩膚有無用 #等離子嫩膚價錢  #等離子嫩膚  #等離子無痕填充 # plasonic等離子 #膠原電眼槍 #電眼 #眼袋槍 #黑眼圈 #眼紋  #眼袋

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()