image

 

 

眼紋黑眼圈永遠最難搞,所以一定要投放好多心機,唔知大家有無同感呢?

經常都有好多人問點樣先可以去黑眼圈、眼袋,和眼紋題,我諗呢個問題,真係好多女人窮一生精神都要四圍去搵答案呀。(至少我係其中一個)

 

好用去眼紋、黑眼圈產品私心推介

 

image

 

護膚品係每個女人都需要用嘅,正所謂女人唔補好易老,咁所以呢皮膚當然要補一補啦。我自己本身比較鍾意歐美skincare,而ERNO LASLO呢我都用咗好多年,最初用佢都係因為好HIT個舊黑梘,我覺得佢洗面真係洗得好乾淨,去黑頭效果幾好。用用下就試埋佢其他產品,冰白呀、護膚水個D都好鍾意。如果眼呢,我最初時係用佢個支「轉轉眼」Antioxidant Complex For Eyes,我覺得去浮腫同提亮個效果真係幾好,仲要係gel狀,唔會好笠。不過佢最近仲出咗好多新產品呀,佢個支明眸多效按摩眼霜同多元修護水凝眼膜,我自己好想試呀,聽人講佢去眼腫、眼紋黑眼圈係幾work明眸多效按摩眼霜仲係按摩棒設計,好似好舒服咁。

 

image

 

 

搵到去眼紋、黑眼圈去眼袋神器!!!

 

除咗用EYE GEL之外,我自己定期都會去美容院做Treatment,而眼呢我自己就好鍾意做膠原電眼槍,佢係好多人大讚嘅eye Treatment

 

呢個去眼袋、黑眼圈、眼紋好work膠原電眼槍技術最勁嘅係佢有12極治療機頭,可以即時深層輸送熱能,同時刺激膠原增生,加強淋巴引流、血液循環,有效擊退眼皮鬆馳眼袋浮腫黑眼圈眼紋,換句話說,只係一次treatment就可以改善眼袋黑眼圈眼紋

 

image

 

 

 

最近佢仲出咗新嘅$388 offer,一個價錢就可眼袋黑眼圈眼紋仲可以試做最新plasnoic等離子嫩膚,膠原電眼槍 + plasnoic等離子嫩膚真係好啱而家呢個天氣,夏天好易有暗瘡、粉刺、黑頭咁,用plasnoic等離子嫩膚就可以短時間之內就可以美白去皺清除角質消炎抗菌,塊面可以白滑返,再加埋膠原電眼槍眼袋黑眼圈眼紋咁就可以一次過改善啦!!!

 

 

膠原電眼槍 + plasnoic等離子嫩膚可以去呢度睇下呀

 >>> https://bit.ly/2zyKlDc

 

 

 

#oasis #oasismedical #Plasonic等離子嫩膚 #嫩膚 #等離子 #醫學美容 #美白 #去印 #消毒抗菌 #肌膚再生 #撫平皺紋 #去紋 #膚色暗沉 #去角質 #極淨 #抗疫  Plasonic等離子嫩膚優惠  #膠原蛋白 #黑色素 #毛孔粗大 #超聲波  #抗衰老 #等離子時光機 #亮白 #BB #嫩膚優惠 #醫學美容優惠 #等離子嫩膚有無用 #等離子嫩膚價錢  #等離子嫩膚  #等離子無痕填充 # plasonic等離子 #膠原電眼槍 #電眼眼 #眼袋槍 #黑眼圈 #眼紋  #眼袋 #ernolaszlo

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()