close

image

 

後悔!真係好後悔咁遲先去做Pico皮秒去斑呀! 如果早d去,d 斑斑就唔洗困擾我成年啦! 而且,今年夏天特別熱同曬,就算帶左口罩,眼角底下都會有D 斑斑,超級煩呀,搞到又要遮瑕又要防曬,心很累。

 

皮秒激光係我試過最好嘅去斑Treatment!

 

喺相熟美容師介紹之下,我去咗做而家最新最快嘅Pico機皇Pico4genius,試完之後真係要同大家推介,我做一次之後d斑明顯淡咗好多,大約做3次,d斑已經肉眼見唔到,唔洗用遮瑕膏都無問題呀。

 

Pico皮秒去斑我諗大家都唔陌生,不過都簡單介紹下Pico4Genius嘅技巧啦~

 

佢係一部拎咗3FDA認證嘅Picolaser去斑儀,用上雙脈衝/雙波長技術、最大光斑聚焦、最高分段鐳射能量、冷凍無針導入一共4種技術,可以1次過針對唔同位置同埋大小嘅色斑,用最快速度直接擊碎深層色素,同時仲可以刺激膠原蛋白,一次過去斑、美白、嫩膚。

 

image

邊個話打完斑一定會乾?

 

坊間好多人都話做激光去斑會好乾,但pico4genius真係無呢個情況。咁係因為做piqo4 皮秒激光treatment 嘅同時,美容師會根據我皮膚去導入適合嘅精華,有保濕、去紋、美白、修護揀返。由於我想白D、膚色均勻D,所以今次就用美白導入肌底。其實之前都試過用保濕精華做導入,做完之後真係好水嫩,保水效果真係好好。

 

Pico4Geniu適合咩人做?

 

image

 

上文都有講Pico4Geniu皮秒去斑儀內置咗4大科技,可以針對唔同大小色斑進行「先擊碎、再塵化」,無論係黃褐斑、老人斑、貝克氏母斑、曬斑、咖啡牛奶斑、太田痣、雀斑等都有效,所以,只要你有斑斑煩惱,又想去斑,咁就可以去做Pico4Geniu!

 

做完Pico4Geniu皮秒去斑係「零Downtime」,冇紅冇腫,仲可以即時化妝,真係快靚正 XD

 

pico4genius 詳情+價錢 可以去呢度睇 >>>http://bit.ly/2DQXW9R

 

# piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光 # pico4genius

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()