原來醫美都可以瘦身!? 鑽石4D立體醫學塑身美療 

 

之前分享咗一D 修手臂、大脾嘅方法,只要有時間同恆心,我相信瘦身在望。

不過如果無時間,原來都可以借助醫學美療去修減體型。

 

 

上次去OASIS medical centre做韓式水光槍補濕療程之後,同佢地美容顧問傾開計,話centre呢度開始多人book Venus Legacy醫學塑身,可能係就係夏天啦。了解之後,原來呢個係用鑽石級治療機去做,仲用咗4大高效纖體科技 : 包括FDA 認可嘅專利科研磁力脈衝、多極射頻、專利脈衝式負壓、即時溫度檢測等。

 

鑽石能量網力量  立即深層溶脂 撃退浮腫 收緊肌膚

 

佢最大賣點係透過獨有12極治療機頭,產生鑽石能量網,可以深入4.25 cm 肌底穩定加熱,激活及重組新生膠原、刺激循環、加快分解脂肪,可以刺激淋巴血液循環,短時間之內就可以深層溶脂、撃退浮腫、收緊肌膚,咁樣我起夏天前瘦身減肥咪無難度? XD

 

一個療程唔單止纖體 仲可以減少橙皮脂肪!

 

話都明係鑽石級嘅醫學塑身美療,Venus Legacy醫學塑身一d 都唔簡單,除咗令我心心眼嘅深層溶脂、減肥、纖體、瘦身之外,美容顧問肉同我講呢部鑽石級治療機仲可以促進循環、深層溶脂、收緊肌膚、增加彈性、擊退浮腫、減少皺紋、改善鬆弛、減少橙皮脂肪、減淡妊娠紋,聽完之後,真係好想快d試下。

 

 

呢個treatment真係好啱我呀,成日飛來飛去,day off 都未必有時間去做運動,如果真係心急想變瘦,呢個treatment 都應該幫到我嘅!

 

詳情:http://oasis-group.com.hk/oasis/

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()