水光槍療程後有感:要揀信賴嘅醫學美容中心

 

 

做完OASIS medical centre韓式水光槍療程差唔多2星期,保濕效果都幾持久,肌膚仍然好光亮,仲可以同我慳返妝前提亮Makeup Base呢個步驟,1次療程就可以保濕鎖水、美白提亮、改善暗啞、收細毛孔、緊緻光澤,真係意外收穫! XD

 

要揀就要揀安全專業嘅醫學美容中心

 

上次提到水光槍療程後會有少量見紅嘅情況,所以呢一類微創性療程都特別注重衛生和安全,我認為一間可以可信賴嘅醫學美容中心真係好重要。而OASIS medical centre令我非常放心將自己肌膚交托比佢。

 

駐場醫生跟進整個療程  我真係好放心呀~~

 

深得我心嘅OASIS medical centre,開始水光槍療程之前有醫生同我一對一分析皮膚狀態,好清楚咁話比我知肌膚有咩需要改善地方,好似缺水、乾燥、幼紋、暗啞、膚色不均咁,而且仲分享專業護膚心得比我,佢話我最主要係毛孔問題膚色比較暗啞而且起膠原蛋白流失情況下,要起補濕、緊緻上落d功夫。療程開始之後,整個過程都有業註冊醫生在場,仲親自進行療程,感覺好專業,令我非常放心。

 

拎咗咁多傳媒大獎  仲唔係至Good 選擇!?

 

上去OASIS medical centretreatment,已經留意到店面放咗好多個獎,八掛地數下,原來都唔少wo,有《Fashion & Beauty》、《新假期》、《Jessica Code》、《東方新地More》幾本雜誌嘅大獎,我諗有咁多獎,服務質素一定有返咁上下。

 

下個月又做第2次水光槍療程,希望改善缺水、乾燥、幼紋、暗啞、膚色不均嘅問題嘅效果更加明顯啦!

 

同大家介紹返我試做嘅水光槍療程:

HK$1,988 水光Cocktail Therapy

1 保濕 亮白 緊緻

http://goo.gl/cs5oiC

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()