話說上次已經講好想試做Hifu,個個friend做完Hifu都話塊面firm哂、雙下巴修得好好、搞到我即時「被燒」好想去做Hifu,結果呢…… 我上星期去咗Hifu試做,hifu瘦面收雙下巴提升輪廓效果:真心推~~~~~~~

 

可能大家都知通常打一次 Hifu 萬幾,但我搵到一個超級心心眼嘅Hifu試做,係$388!你無睇錯,真係$388就可以做一次原本過萬嘅Hifu!!!

 

$388 HIFU 試做優惠自助預約>>>>>> http://bit.ly/2S5dtGo

 

$388 試做hifu係唔係好心心眼先?

 

我係網上預約Hifu試做嘅,之後就好快就有人打比我Confirm Hifu treatment 詳情。

 

或者有人會覺得試做可能會Hifu試做價太平而打唔足數,效果自然有相差。但比大家睇Hifu個效果先!蘋果肌、下巴位好明顯係提升咗!

 

 

其實Hifu做完個效果,最靚係3個月之後,因為Hifu令膠原增生,重組底層承托力,而呢個過程需要時間,所以提升、緊緻效果會喺打完Hifu 3 個月後,慢慢再變得顯著,愈來愈 firm,而且,打1Hifu就可以keep到差唔多1年。

 

$388 Hifu優惠係換一次瘦面、收雙下巴、緊緻輪廓、真係咩都回本啦!

可能又會有人問:$388 Hifu咁抵,係唔係上到去做係hea你嘅?

講真,我又唔覺得wo~

 

Hifu Treatment 個時,專人都好細心咁講解面部嘅情況,之後會比個建議你可能點改善,之後就開始HifuTREATMENT lu~  

 

做之前都有問美容師,Hifu係唔係好痛? 佢就話因為係新一代Hifu,所以已經無痛。而我自己個感覺呢,就係無感覺~ haha,即係唔痛啦

 

呢個Hifu優惠係100發,全面自選部位,可以自己揀收雙下巴、提升輪廓、緊緻肌膚、瘦面等等。

 

$388 Hifu仲唔去馬 >>>>>  http://bit.ly/2S5dtGo

 

 

#中女危機 #雙下巴 #包包面 #babyfat #衰老 #輪廓緊緻 #毛孔粗大  #HIFU

#HIFU試做  #HIFU價錢 # HIFU免費試做 #HIFU邊間好 #HIFU有無效 #oasis #HIFU 2019 #OASIS #OASISmedical #緊緻肌膚 #提升輪廓 #瘦面 #收雙下巴

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()