image

 

 

我人生又多一個身份啦 XD  第一次做人契媽!!! 好閏蜜好快就會生寶貝女啦~ 成斑朋友都好開心呀! 我哋做人契媽當然開心,但係懷胎10月嘅媽媽就辛苦D 啦,睇住個肚一日一日咁大,身材一日一日走樣,而且個肚仲會有妊娠紋出現,所以做人阿媽真係超級偉大!

 

產後妊娠紋可以點消除?

 

做人契媽嘅我,唯一可以做嘅就係聽下閏蜜嘅媽媽經,聽閏蜜講懷孕初期嘅唔舒服好快就適應,而家佢最擔心嘅係肚上面開始有妊娠紋出現,一條一條嘅產後妊娠紋係佢最接受唔到,貪靚嘅佢最擔心之後唔可以再著返BIKINI,咁所以我就幫佢搵下可以點產後收身、可以點消除懷孕妊娠紋。未生過BB嘅我當然無呢方面心得啦,所以就同公司嘅媽媽們取經啦。

 

image

 

媽媽級同事們真係好幫得手,將佢地自己多年妊娠紋消除心得Happy share,佢哋介紹我朋友每日早晚都要用BIO OIL按摩個肚,仲話呢隻油係好多網友推介,除咗產後妊娠紋消除之外,有D網友仲話可以改善到橙皮紋,好似好掂咁。其中一個媽媽話:「妊娠紋出現係正常架,叫你朋友唔好擔心,只要產前自己勤D按摩,而產後最好去美容院到做多D產後妊娠紋消除Treatment,咁就可以幫助產後去妊娠紋。」

 

台灣媽媽按摩油妊娠紋消除分享 > > https://moon010244.pixnet.net/blog/post/342839599-%5B%E4%BF%9D%E9%A4%8A%5D-%5B%E7%BE%8E%E9%AB%94%5D-%E5%B9%B3%E5%83%B9%E5%A5%BD%E7%94%A8%E7%9A%84%E8%B6%85cp%E4%BF%9D%E9%A4%8A%E6%B2%B9%EF%BC%8C%E9%A0%90%E9%98%B2%E5%A6%8A

 

妊娠紋產後必試! 媽媽們最愛微電流產後去妊娠紋

 

image

 

妊娠紋指嘅係懷程中腹部急速增大所「皮膚擴張紋」,簡單d講,皮膚係從外而分成「表皮、真皮、皮下組織」三,最外層嘅表皮會隨著腹部隆起而延展,但真皮與皮下組織卻斷裂,導致路嘅妊娠紋出現。

 

媽媽級同事們推介嘅係微電流產後去妊娠紋Treatment,佢話產後妊娠紋消除效果好好,佢嘅原理都好簡單,係用Mesopor微電流消除產後妊娠紋 ,再配合OmegaLight儀器修復受損細胞,有效淡化懷孕妊娠紋再配合獨家熱能珍珠體膜,可以美白嫩肌、增強循環代謝、強化肌膚彈性及改善妊娠紋。

 

呢個係佢介紹嘅【$240產後微電流去妊娠紋緊緻護理】,叫我一定要SHARE 比朋友睇>>> https://oasismom.com.hk/services/產後微電流去妊娠紋緊緻護理/

 

佢仲借個肚皮比我睇呀!生完B幾年,真係一D產後妊娠紋都無!

希望呢個流產後去妊娠紋Treatment可以幫到朋友啦。

 

image

 

#妊娠紋  #妊娠紋消除 #妊娠紋出現 #妊娠紋產後 #產後妊娠紋 #產後妊娠紋 消除 #產後去妊娠紋  #懷孕妊娠紋

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()