close

image

 

美容院開門無期 >< 幾時先可以做Facial ?

我覺得而家真係好需要保濕同埋美白去斑呀,但係在家抗疫可以點搞呢? 而家等我同大家Share 下丫!!

 

去斑美白我要靠佢! Pico4Genius

 

image

 

 

話說我喺美容院停業之前我book咗做pico,試完之後真係好想同大家推介呢個OASIS 獨家嘅皮秒激光treatment,我做一次之後d斑真係淡咗少少,而且,大約做4-5次,斑斑已經肉眼見唔到,唔化妝返工都無咩問題!

 

簡單介紹下Pico4Genius!

 

佢係一部拎咗3FDA認證嘅Picolaser去斑儀,用上4種科技(1.雙脈衝、雙波長技術2. 最大光斑聚焦 3. 最高分段鐳射能量 4. 冷凍無針導入 )針對唔同位置/大小嘅色斑,用最快速度直接擊碎深層色素,同時仲可以刺激膠原蛋白,一次過去斑、美白、嫩膚。

 

image

 

聽到咁你係唔係都有d興趣? 佢而家做梗offer! $488 一個價就可以同時做hifu瘦面 +皮秒激光去斑。Book定等美容院開返就可以第一時間去做啦!

 

pico4genius 詳情+價錢 可以去呢度睇 >>>http://bit.ly/2DQXW9R

 

開心SHARE:疫情下我點保養皮膚?

 

除咗去美容院之外,而家留喺屋企我都無偷懶架!就係習慣都食多D維他命C~大家都知道維他命C有美白去斑作用,對於一心想美白嘅我都真係好有用。

 

而且呢,疫情之下大家真係要吸收多d維他命C,聽聞可以增強免疫力,身體無咁易病之餘,就算真係唔好彩病咗都可以加快復原。我自己習慣每朝早起身空肚飲杯暖檸檬水,有美白、提神作用,而且我Keep住飲咗半年,皮膚真係好咗dd斑無咁明顯架~

image

最近,我仲會飲埋維多c,佢入面有維他命B + 維他命 C + 鋅,網上好多評論都話對增強免疫力好有幫助,keep住健康嘅身體,皮膚都會好d !!

 

疫情咗2年,大家扮靚之餘都要keep好健康~ 希望美容院開返之後,我再可以同大家分享多d唔同嘅treatment~

 

 

# piqo4 # piqo4 皮秒 # piqo4 皮秒激光 # pico4genius

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()