close

image

 

成個幾月無我去做facial,真係好唔習慣呀!不過而家可以WFH,唔洗見人,就算膚質差少少都無咁嚇人。好彩我年頭去咗做Thermage,皮膚狀況都可以頂得住XD

 

好啦,今日就同大家happy share下我做Thermage去皺緊膚嘅體驗啦!

 

熱瑪槍Thermage係咩?同大家一齊睇睇原理

 

你地知唔知Thermage係咩呀? Thermage功效一向好好,由最初代開始,而家已經發展到最新一代Thermgae Flx,佢係用咗專利單極射頻技術,可以將皮膚組織加熱,同時仲刺激膠原蛋白,達到即時收緊效果,1次療程就可以即時緊膚,持續12個月keep住提升輪廓效果。

 

 

我做完一次Thermgae flx之後好想同大家講一D都唔痛,不過打上去塊面真係有d吉吉地feel、熱熱麻麻咁,美容師同我解釋話Thermgae Flx嘅機頭經過改良,比上一代Thermgae3cm探頭大33%,所以可以縮短近四分之一嘅療程時間,即係減少表面灼傷等副作用,我自己個人就覺得療程唔算痛,我自己個人就可以接受啦。

 

35折就可以做Thermage?~~無花假!

 

image

 

如果你有留意開,Thermage 個價一向都高企,5位數真係走唔甩。但今日我想講嘅重點嚟啦!35折就可以做到Thermage FLX!!!我自己試完之後真係要推介比大家,大集團服務細心之餘D staff仲好nice有興趣真係唔好錯過!

 

詳情自己睇睇,35thermage價錢真係好吸引>>>>http://bit.ly/2OWA8Ih

 

好彩年頸做咗1Thermage FLX,如果唔係我塊面一定會唔夠firm。而定都做咗個幾2個月,緊緻效果真係好好,整體皮膚提升咗,法令紋真係無咁明顯。

 

imageimage

 

分享到呢度,真係好想美容院快d開返呀!!超級想做facial >< “

 

點都好,疫情下大家都要keepd,仲要身體健康呀!

 

 

# thermage flx # thermage # thermage價錢 # thermage # thermgae flx效果 # thermage功效

arrow
arrow

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()