close

 

 

有無人有同感,做女仔真係好煩?

 

要護膚啦、化妝啦、SET頭、整指甲,又要諗著咩衫,真係少D心神同時間都唔得掂。

 

3月好快又過,見到市面開始大賣美白產品,又係時候提自己又要搞搞D斑。經過上年夏天,D斑好似又深咗,有時用極美白產品,去斑效果總係唔夠理想,試得太多產品都好攰,把心一環,真係時間去打斑。

 

 

講到打斑,PICO皮秒激光真係好HIT,搞到我都好想去試試。

 

我諗有人可能會諗,打斑係唔係會反黑架?其實我之前都有相同疑問,不過,我個個愛靚唔愛命嘅閏蜜就話比我知,大可以放心,因為新一代PICO皮秒激光絕不會反黑。

 

最新一代皮秒激光使用1064nm532nm雙波長雙層聚焦科技,能根據色斑的大小、深淺、性質、狀態作出智慧調控,大大提高治療的深度和廣度,可針對深層及中表層的斑點,包括:荷爾蒙斑、肝斑、黃褐斑、顴痣斑、太田斑雀斑、曬斑、咖啡牛奶斑等。雙波長夾擊更精準殲滅各種不同類型的色斑刺青,能量覆蓋層面為市面上最廣,一次過解決所有色斑。

 

 

而且,PICO擊破黑色素之速度比傳統納秒激光快14倍,即使是較難處理、傳統激光需十數次療程才能去除的荷爾蒙斑和胎記,也能於短至23次療程內清除,瞬間將頑固色素團擊至粉碎「塵化」,再經新陳代謝排出,大大減低熱傷害與反黑機會,不易紅腫不結痂,毋須復原期。

 

想皮秒去斑? 個人認為要搵有口碑的美容中心,了解個人體質,才能達到最佳效果

 

閏蜜推介:http://bit.ly/2Bq01Hu

有興趣去斑可以了解一下呀!等我做完PICO之後再同大家分享啦~

 

 

#皮秒去斑試做 #PICO #皮秒去斑 #皮秒 #去斑 #花面貓  #斑斑 #雀斑 #白滑 #美白 #嫩肌 #仙氧  #皮秒去斑試做優惠 #打斑 #LASER #激光 #激光去斑 #皮秒激光

 

arrow
arrow
    文章標籤
    皮秒去斑試做 PICO
    全站熱搜

    cming2016 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()